دانلود برنامه اینستاگرام به صورت مستقیم برای کامپیوتر بله درست می شنوید ما این بار برنامه ای قرار داده ایم که با استفاده از مرورگر خود می توانید اینستاگرام با تمام امکانات داشته باشید این برنامه رسمی و بسیار کم حجم و بدون دردسر است.

The Instagram for Chrome ابزاری جالب و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند عکس های اینستای خود را علاوه بر موبایل در کامپیوتر شخصی خود نیز داشته باشند و بتوانند از این نرم افزار در ویندوز هم استفاده کنند.

Instagram For ChromeInstagram For ChromeInstagram For Chrome

یک افزونه کوچک برای گوگل کروم که مشخصات عمومی را نشان می دهد و اجازه می دهد تا کاربران از شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاری عکس های محبوب خود بپردازند و مثل نسخه های موبایل بتوانند از اینستاگرام استفاده کنند.
بهترین بخش از نرم افزار، این است که با استفاده از آن به آسانی و یک کلیک بر روی آیکون در گوشه بالا سمت راست مرورگر، که ایجاد یک تب کوچک با آیکون اصلی اینستاگرام می باشد.
از این برگه شما می توانید عکس ها را مشاهده کنید، و به راحتی نظر ارسال کنند، شما می توانید همانند نسخه ی اصلی اینستاگرام کارهای روز مره ی خود را در مرورگر کروم انجام دهید.

دانلود برنامه اینستاگرام کامپیوتر

این برنامه که نوعی افزونه برای مرورگر کروم به شمار میرود هم کم حجم است و هم کامل ! به طوری که ظاهرش دقیقا از روی اینستاگرام موبایل طراحی شده تا شما با محیطی آشنا مواجه شوید.

با نصب این نرم افزار به تمامی امکاناتی که بر روی اینستا میخواهید مثل عکس های جدید ، پروفایل خود و …. میتوانید دسترسی داشته باشید. درخواست های دوستی جدید ، لایک ها و کامنت ها و لینک های اینستا همگی در این برنامه هم قابل مشاهده اند.

دانلود برنامه اینستاگرام کامپیوتر

خوبی این برنامه این است که به شما اجازه میدهد بدون نیاز به ورود به سایت اینستاگرام و فقط با استفاده از مرورگر کروم به راحتی به اکانت اینستای خود دسترسی داشته باشید.

::. آموزش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز اندروید نوکس پلیر .::

::. آموزش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز اندروید بلو استکس .::

::. دانلود اینستاگرام برای ویندوز 7 . 8 . 9 . 10 و xp با لینک مستقیم .::

Download Instagram computer

download ورود به صفحه نصب افزونه برای مرورگر کروم

راهنمای نصب : با مرورگر کروم وارد لینک بالا شوید و روی Add To Chrome کلیک کنید.

همانند تصویر زیر انجام دهید

آموزش نصب اینستاگرام کامپیوتر

***